شارژمستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- «هزینه های کاربری» عبارت است از هزینه هایی که ام تی ان ایرانسل در ازای خدمات ثبت شده شبکه مطابق با برگه تعرفه از مشترک دریافت می شارژمستقیم ایرانسل کند.
۳۲-۱- «مشترک» عبارت است از هر شخص حقیقی یا حقوقی که به موجب قرارداد، دسترسی شبکه اپراتور را در اختیار داشته و به شارژمستقیم ایرانسل این شبکه متصل است. مشخصات مشترک در فرم درخواستی که به نحو مقتضی تکمیل شده درج شده است.
درخواست مشترک شارژمستقیم ایرانسل مشخص شده است.
۳۳-۱- «نصب» عبارت است از نصب تجهیزات پایانه در یک وسیله نقلیه یا دیگر نقاطی که در فرم شارژمستقیم ایرانسل
۱-۲- این قرارداد از تاریخ فعالسازی سیم کارتی که ام شارژمستقیم ایرانسل تی ان ایرانسل در اختیار مشترک قرار داده است آغاز می شود و باید با رعایت مفاد ماده ۵ (تعلیق قرارداد) و ماده ۷ (نقض قرارداد) در طول دوره اولیه به اجرا گذاشته شود و پس از خاتمه این دوره ادامه قرارداد منوط به تمدید آن توسط اپراتور است مگر آنکه قرارداد به یکی از دو نحو ذیل خاتمه پیدا کند:
۳۱-۱- شارژمستقیم ایرانسل «کیت» (Kit): به «بسته» مراجعه کنید.
۳-۲- چنانچه بر اساس دیگر قراردادهای ما بین ام تی ان ایرانسل و مشترک سیم کارت شارژمستقیم ایرانسل جدیدی در اختیار مشترک قرار گرفته و فعال شود سیم کارت جدید تابع شرایط قرارداد جدید خواهد بود.
۲- آغاز و خاتمه قرارداد: شارژمستقیم ایرانسل
۳۵-۱- «هزینه اتصال» عبارت است از هزینه ای که ام تی ان ایرانسل در قبال شارژمستقیم ایرانسل فعالسازی سیم کارت مشترک به حساب وی منظور می نماید.
۱-۱-۲- شارژمستقیم ایرانسل فسخ توسط مشترک با اعلان کتبی سی روزه به ایرانسل.
۳۶-۱- «هزینه ماهانه خدمات» عبارت است از هزینه شارژمستقیم ایرانسل ماهانه ای که ام تی ان ایرانسل در قبال دسترسی مشترک به خدمات شبکه و استفاده وی از این خدمات مطابق برگه تعرفه به حساب وی منظور می کند.
۲-۲- درخواست مشترک از اشخاص ثالث یا واسطه های تعیین شده توسط ام.تی.ان.ایرانسل درخواست از ام تی ان ایرانسل محسوب می شود و این درخواست پس از ارائه به شارژمستقیم ایرانسل دفتر این شرکت مورد ارزیابی قرار می گیرد. پذیرش این درخواست توسط ام تی ان ایرانسل از طریق فعالسازی سیم کارت به موجب بند ۱-۲ مشخص می شود. در این صورت صرفنظر از اینکه مشترک از پذیرش سفارش خود آگاهی یافته است یا خیر این قرارداد مابین ام تی ان ایرانسل و وی لازم الاجرا خواهد بود. بدینوسیله مشترک صراحتاً از حق دریافت ابلاغیه ای در خصوص پذیرش درخواست خود صرفنظر می کند.
۳۴-۱- «هزینه» یا «هزینه ها» عبارت است از وجوهی که اپراتور هر زمان در قبال خدمات شبکه بر اساس جزئیات مندرج در برگه تعرفه وضع می شارژمستقیم ایرانسل کند.
۲۹-۱- «کارت تقویتی» عبارت است از یک کارت یا فیش شارژ که مشترک را قادر می سازد که با رعایت شارژمستقیم ایرانسل مفاد ماده ۶ (حدود مسئولیت ها) هزینه های تماس را بر اساس موارد مندرج در تعرفه های تبلیغاتی برای دوره اعتبار مورد نظر کاهش دهد.
۳۸-۱- «یک ماه» عبارت است از دوره ای که راس ساعت صفر در روزی خاص از تقویم شمسی ( که ام تی شارژمستقیم ایرانسل ان ایرانسل تعیین می کند) شروع شده و تا ساعت صفر روز مشابه در ماه بعد ادامه می یابد.
۲-۱-۲- چنانچه به هر دلیلی از جمله به دلیل انقضای اعتبار پروانه ای که به موجب آن ام.تی.ان. ایرانسل به مشترک اجازه دسترسی به خدمات شبکه را داده است ام تی ان ایرانسل بلافاصله به صورت مکتوب به شارژمستقیم ایرانسل مشترک از خاتمه این قرارداد خبر دهد.
۳۰-۱- «کارت شارژ» عبارت است از کارتی که مشترک به واحد پول رایج جمهوری اسلامی ایران (ریال) خریداری می کند و به موجب آن اجازه دسترسی به خدمات شبکه و استفاده از این خدمات شارژمستقیم ایرانسل را تا حد اعتبار تعیین شده بر روی کارت و یا در طول دوره دسترسی تعیین شده بر روی کارت در اختیار می گیرد.
-۱- «قرارداد» عبارت است از ضوابط و شرایط مندرج و مورد قبول در این توافق نامه به همراه هر سند شارژمستقیم ایرانسل دیگری که در ارتباط با اشتراک شبکه و یا خدمات شبکه فیمابین مشترک و اپراتور تنظیم شده است.





:: برچسب‌ها: فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: